Tuesday, June 15, 2010

SenGGuGUt WorLD CuP

salah ke aku buat entri gini? orang asyik cakap demam world cup. aku nak try kelainan sikit. peeduli pe orang nak cakap. korang xsuke wat la entri sendiri. kalu suke, suh la aku wat entri lagi ye. hahaha. anyway, like liver me la. (gurau je 2, ala aku kasar skit je pun ni.*wink2*). bukan nak cakap pasal game ke ape, aku nak tnjuk koleksi baju sempena world cup ni. layan, dushh~~ ( xbleh zasss, dh jdi trademark orang laen)



new zealand 1st jersey



Japan 2nd jersey



Holland 1st jersey (silau mate eden)










titew nak buat peace tpi jari pendek
(ni bukan jersey)


"When i get older,
i will be stronger,
they call me freedom,
juz like a wavin' flag"

wavin' flag by K'naan





p/s: nak jersey bg duit, aku tlg carikan..heheh.

0 Ngomelans:

Post a Comment